سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندیشه های ما در جامعه


ساعت 9:45 عصر شنبه 86/3/19

 

 معلمی شغل انبیا است ( امام خمینی)

در کودکی وقتی از بالای منبر سخنان روحانی را در باره زندگی پیامبر را گوش می دادیم از مشقاتی که در راه گسترش دین اسلام و تغییر زندگی اعراب می شنیدیم دچار حیرت می شدم بخصوص حکایت آن زنی که از بالای بام خار و خاکستر بر سر پیامبر می ریخت انسان را در سر درگمی قرار می داد چرا در مقابل راهنمایی و زحمات محمد (ص) چنین رفتار می شد راستش را بخواهید گاهی این داستان ها را باور نمی کردم .......

معلمی شغل انبیا است ( امام خمینی)

در مدارس تبریز زندان ساخته می شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رییس یکی از نواحی تبریز فرموده اند: اگر عضوی از کانون ضنفی معلمان آذربایجانشرقی ( نمایندگان انبیا ) وارد مدرسه شد او را دستگیر و در انبار حبس و پلیس 110 را خبر کنید و ......................اما حالا آن ماجرا را باور     می کنم اگر پیامبر به عیادت آن زن رفت من در  مرگ چنین افرادی ساز و دمبک خواهم زد و خلاصی معلمان را از دست چنین اعجوبه هایی جشن خواهم گرفت به امید آن روز 

هر کس به من کلمه ای بیاموزد تا آخر عمر بنده او هستم ( امام علی )

حبس معلم در انبار مدرسه در کنار آفتابه ، صندلی شکسته و غیره کار درستی نیست لذا پیشنهاد می شود اتاق آبرومندی در مدارس به عنوان زندان معلم ساخته شود چون ممکن است بعضی وقتها خود این لوطی های قرن بیست و یکمی توسط گروه چهارم در آن حبس شوند .

آیت اله حسنی امام جمعه محترم اورمیه : جناح چپ دین ندارد و جناح راست عقل ندارد.

فضولباشی: بعضی ها هیچکدام


¤ نویسنده: امیر

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
5

:: بازدید دیروز ::
0

:: کل بازدیدها ::
2786

:: درباره من ::

ساخت زندان در مدارس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - علمی و فرهنگی و اجتماعی

:: لینک به وبلاگ ::

ساخت زندان در مدارس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - علمی و فرهنگی و اجتماعی

:: آرشیو ::

بهار 1386

:: اوقات شرعی ::

:: خبرنامه وبلاگ ::